داتکام

کمی لبخند لطفا!!!!!

داتکام

کمی لبخند لطفا!!!!!

بهانه های پسرها واسه رد کردن دخترها


تو برای من مثل خواهر میمونی ! بهانه های پسرها واسه رد کردن دخترهایعنی :خیلی زشتی !!! بهانه های پسرها واسه رد کردن دخترهابهانه های پسرها واسه رد کردن دخترهابهانه های پسرها واسه رد کردن دخترها
فاصله سنیمون کمی زیاده ! بهانه های پسرها واسه رد کردن دخترهایعنی : خیلی زشتی !!!بهانه های پسرها واسه رد کردن دخترهابهانه های پسرها واسه رد کردن دخترهابهانه های پسرها واسه رد کردن دخترها
من به تو علاقه به اونصورت ندارم ! بهانه های پسرها واسه رد کردن دخترهایعنی : خیلی زشتی !!!بهانه های پسرها واسه رد کردن دخترهابهانه های پسرها واسه رد کردن دخترهابهانه های پسرها واسه رد کردن دخترها
من الان تو موقعیت بدی از زندگیم هستم !بهانه های پسرها واسه رد کردن دخترها یعنی :خیلی زشتی!!!بهانه های پسرها واسه رد کردن دخترهابهانه های پسرها واسه رد کردن دخترهابهانه های پسرها واسه رد کردن دخترها
من دوست دوختر دارم ! بهانه های پسرها واسه رد کردن دخترهایعنی : خیلی زشتی !!!بهانه های پسرها واسه رد کردن دخترهابهانه های پسرها واسه رد کردن دخترهابهانه های پسرها واسه رد کردن دخترها
تقصیر تو نیست تقصیر منه ! بهانه های پسرها واسه رد کردن دخترهایعنی : خیلی زشتی !!!بهانه های پسرها واسه رد کردن دخترهابهانه های پسرها واسه رد کردن دخترهابهانه های پسرها واسه رد کردن دخترها
من الان توجهم به کارمه ! بهانه های پسرها واسه رد کردن دخترهایعنی :خیلی زشتی !!!بهانه های پسرها واسه رد کردن دخترهابهانه های پسرها واسه رد کردن دخترهابهانه های پسرها واسه رد کردن دخترها
من تصمیم گرفتم مجرد بمونم ! بهانه های پسرها واسه رد کردن دخترهایعنی :خیلی زشتی !!!بهانه های پسرها واسه رد کردن دخترهابهانه های پسرها واسه رد کردن دخترهابهانه های پسرها واسه رد کردن دخترها
بهتری فقط با هم دوست معمولی باشیم !بهانه های پسرها واسه رد کردن دخترها یعنی :بطور وحشتباکی زشتی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!بهانه های پسرها واسه رد کردن دخترهابهانه های پسرها واسه رد کردن دخترهابهانه های پسرها واسه رد کردن دخترها بهانه های پسرها واسه رد کردن دخترها

نظرات 1 + ارسال نظر
شقایق جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:41 http://avaonava.blogfa.com

کلا پسرا حرف زیاد میزدن هیچ کدوم هم معنی نمیده

مطمئنی؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد