داتکام

کمی لبخند لطفا!!!!!

داتکام

کمی لبخند لطفا!!!!!

نامه محرمانه کمال تبریزی به اصغر فرهادی! ( آخر خنده )

کمال تبریزی کارگردان سرشناس سینمای ایران با ادبیات خاص خود یادداشتی برای تبریک به اصغر فرهادی نوشت.

 

 

 

متن پیام به این شرح است:

نامه محرمانه کمال تبریزی به اصغر فرهادی!

سلام بر تو ای اصغر فرهادی سینمای ایران! نمیدونی چقدر بابت این جایزه ای که گرفتی خوشحالم! ولی افسوس که در این شرایط ایده آل! نمی تونم احساسم رو به کسی ابراز کنم… شهر شلوغه و همه به هم، گیر دادن! می ترسم بهت تبریک بگم و بابت همین تبریک خشک و خالی، بشم عامل بیگانه و صهیونیزم جهانی و طرفدار مراسم فواحش هالیوود! اونوقت خر بیار باقالی بارکن! ولی خوب که فکر می کنم همش تقصیر توئه!

آخه عزیز دل برادر! الان هم وقت جایزه گرفتن بود؟! اونم از گلدن گلوب ؟! آدمه دیگه! فکر نکردی تو این شیر توشیری بزن وببند خانه سینما، حسادت بعضی ها گل کنه؟ کلا در خانه سینما رو گل بگیرن؟! این همه متلک بارمون کنن!؟ آخه به فکر ما نیستی، به فکر سینما باش با این جایزه گرفتنت! رفتی اون جایزه گنده گنده رو گرفتی! حالا ما چه خاکی به سرمون کنیم؟!

خیلی نامردی! بی معرفت! اقلا میگفتی جایزه مارو اعلام نمی کردن! همون پشت صحنه یه جوری زیر میزی می گرفتی می رفت پی کارش دیگه! بالاغیرتا، حالا که دیگه خراب کردی و همه عالم و آدم فهمیدن سینمای ایران جایزه مهم جهانی گرفته، عیب نداره؛ بیا و ازاین به بعد دیگه صداشو درنیار! مثل تلویزیون خودمون، شتر دیدی ندیدی!


.....

ادامه مطلب ...

S M S

یه برره ای از کنار جن رد میشه! 

جن میگه بسم الله... این دیگه کی بود!؟


................................................................................................................

سریع بزن شبکه 3 ، میخوان خلبان هواپیمای بدون سرنشین آمریکارو اعدام کنن !!!


................................................................................................................

ازت چنین انتظاری نداشتم که همچنین کاری کنی،نه تنها من بلکه خانواده خودت هم از این کارت ناراحت شدن نمیخوام بگم ولی مجبورم بگم.بخدا اگه یه دفعه دیگه فقط یه دفعه دیگه بشنوم که اینجورکاری رو کردی شاید مجبوربشم یه جور دیگه رفتارکنم اصلأ چه دلیلی داشت تو این کاروکنی؟ روشن گذاشتن لامپ! اونم تو اوج مصرف برق‎‎

.................................................................................................................

یه پسر انگلسیه به پسر ایرانیه میگه چرا خانوماتون با مردا دست نمیدن یعنى این قدر مردا تون شهوت پرستند؟ پسر میگه چراهرمردی نمیتونه دست ملکه شما رو لمس کنه؟ پسر عصبانی میشه میگه ملکه فرد عادی نیست فقط با افراد خاص دست میده پسر ایرانی میگه خانومای ماهم ملکه اند

.................................................................................................................

دانشجویان عزیز درفصل امتحانات زیاد به خودتان فشار نیاورید حتی امام(ره) هم به شما امید نداشت.همیشه میگفت امید من به شما دبستانی هاست


................................................................................................................

میدونى چرا دریا خیلى با معرفته؟ چون اگه یکبار پا تو ساحلش بذارى تا آخر عمر با موجاش جاى پات رو میبوسه!

................................................................................................................
تو کجایی سهراب؟ 
آب را گل کردند چشمه ها را بستند ... 
و چه ها که بادل کردند / صبر کن ای سهراب،قایقت جا دارد؟ 
من هم از همهمه داغ زمین بیزارم.

افکت سیاه و سفید Color Splash Effect Pro v1.0.7

_ اندروید

برنامه قدرتمند Color Splash Effect Pro به شما این امکان را میدهد، که عکس خود را به حالت سیاه و سفید درآورده و سپس فقط قسمت هایی را که می خواهید به حالت رنگی درآورید و عکسی زیبا خلق کنید. تاکنون برنامه های زیادی منتشر شده اند که به شما امکان این نوع ویرایش را میدهند، اما این برنامه دارای ویژگی و مزایای خاصی است که چند مورد از آنها اشاره خواهیم کرد : ۴برس مختلف، قابلیت زوم با انگشت، برس با قابلیت افزایش سایز، قابلیت به اشتراک گذاشتن عکس ها، حالت پیش نمایش، نمایش در دو حالت Landscape و Portrait.



853.79 کیلوبایت

ساخت تماس جعلی Fake-Call Me – Pro Version v1.3.5

_ اندروید

گاهی اوقات نیاز داریم تا برای بیرون رفتن از کلاس درس، از بهانه زنگ خوردن تلفن همراه استفاده کنیم. اما گاهی ممکن است تماس خاصی نداشته باشیم و استفاده از آلارم نیز بسیار مبتدی می باشد. در اینجا نرم افزار کاربردی Fake-Call Me به دردمان خواهد خورد. با کمک این نرم افزار، شماره یکی از دوستان خود را در برنامه به همراه زمان تماس وارد میکنید. به محض فعال شدن، یک تماس جعلی از طرف همان شماره خواهید داشت.



2212.18 کیلوبایت

حفاظت ار تصاویر PhotoVault v3.1.14

_ اندروید

اگر تصاویری دارید که دوست ندارید دیگران به آن ها دسترسی پیدا کنند پس پیشنهاد میشود از نرم افزار کاربردی PhotoVault استفاده کنید. با کمک این نرم افزار، عکس های مورد نظر را وارد برنامه میکنید و برای آن یک پسورد ایمن قرار میدهد که فقط خودتان بتوانید آن را باز کنید. از این پس تصاویری که دارای پسورد هستند نمایش داده نخواهند شد.



168.58 کیلوبایت

حفاظت بیشتر با App Lock – App Protector v1.5.6

_ اندروید

با کمک نرم افزار App Lock – App Protector، دیگر نگران فایل ها و برنامه ها و همچنین تماس و SMS های شخصی خود نباشید. این برنامه به شما کمک میکند تا روی تک تک موارد ذکر شده، پسورد مطمئنی قرار دهید. این نرم افزار میتواند به طور جداگانه نیز روی هر برنامه ای یک پسورد خاص قرار دهد. برای مثال برای بازی Angry Birds نیز میتوانید پسورد جدید ایجاد کنید.



254.29 کیلوبایت

مدیریت رم RAM Manager Pro v2.0.0

_ اندروید

RAM Manager نام نرم افزاری است که با مدیریت کردن رم شما، کمک شایانی خواهد کرد. این برنامه مخصوص کسانی است که با مقدار حافظه باقی مانده خود، قابلیت multitasking و اجرای سریعتر برنامه ها مشکل جدی دارند. این برنامه برای کسانی مناسب است که دوست دارند سرعت گوشی خود را بهبود بخشند. همچنین میتواند با Default کردن تغییرات، موارد پیش آمده تصادفی را حذف کند.



69.16 کیلوبایت

دسترسی به ایمیل ها Kaiten Email v1.156

_ اندروید

با کمک نرم افزار Kaiten Email، به تمام ایمیل های خود دسترسی داشته باشید. این نرم افزار میتواند به ایمیل های یاهوی شما متصل شود. میتوانید ایمیل های رسیده را مشاهده کنید و در صورت نیاز پاسخ ایمیل را به سرعت ارسال نمایید. همچنین میتوانید ایمیل های اسپم را یکباره حذف کنید. داشتن کلید های میان بر در برنامه، تا حدودی سرعت کار را بالا خواهد برد.



1419.73 کیلوبایت

اطلاع از تماس ها Who called me v1.5

_ اندروید

Who called me نام یک نرم افزار کاربردی و پر استفاده می باشد. آیا تا به حال پیش آمده است زمانی که گوشی خود را خاموش کرده باشید، شخصی با شما تماس بگیرد و پس از روشن کردن گوشی، از تماس او آگاه نشوید؟ پس بهتر است از این برنامه استفاده کنید. زمانی که گوشی شما خاموش شود، این برنامه تمامی تماس های شما را ذخیره میکند و پس از روشن شدن گوشی به شما اطلاع خواهد داد.



15.09 کیلوبایت

جبرئیل

می‌گن یه روز جبرئیل می‌ره پیش خدا گلایه می‌کنه که:‌آخه خدا؟ این چه وضعیه آخه؟ ما یه مشت ایرونی داریم توی بهشت که فکر می‌کنن اومدن خونه باباشون! بجای لباس و ردای سفید، همشون لباسهای مارک‌دار و آنچنانی می‌پوشن! هیچکدومشون از بالهاشون استفاده نمی‌کنن، می‌گن بدون بنز و بی‌ام‌و جایی نمی‌رن! اون بوق و کرنای من هم گم شده، یکی از همین‌ها دو ماه پیش قرض گرفتش و دیگه ازش خبری نشد! آقا من خسته شدم از بس جلوی دروازه بهشت رو جارو کردم. امروز تمیز می‌کنم، فردا دوباره پره از پوست تخمه و هسته هندونه و پوست خربزه! من حتی دیدم بعضی‌هاشون کاسبی می‌کنن و هاله های بالاسرشون رو به بقیه می‌فروشن!

خدا میگه:‌ ای جبرئیل! ایرانیان هم مثل بقیه،‌ فرزندان من هستن و بهشت به همه فرزندان من تعلق داره. این‌ها هم که گفتی خیلی بد نیست! برو یه زنگی به شیطان بزن تا بفهمی مشکل واقعی یعنی چی!

جبرییل زنگ میزنه به جناب شیطان. دو سه بار می‌ره روی پیغامگیر تا بالاخره شیطان نفس نفس زنان جواب می‌ده: جهنم. بفرمایید؟

جبرییل میگه:‌ آقا خیلی سرت شلوغه انگار!

شیطان آهی می‌کشه میگه:‌ نگو که دلم خونه. این ایرانی‌ها اشک منو در آوردن به خدا! شب و روز برام نزاشتن! تا روم رو می‌کنم اینطرف، یه آتیشی دارن اون‌طرف به پا می‌کنن! تا دو ماه پیش که اینجا هر روز چهارشنبه سوری بود و آتیش بازی!...حالا هم که .... ای داد!!! آقا نکن! جبرییل جان من برم... اینها دارن آتش جهنم رو خاموش می‌کنن که جاش کولر گازی نصب کنن


مثبت اندیشی خیلی زیباست

روزی زنی از خواب بیدار می شود در آینه نگاه می کند و متوجه می شود
که فقط سه تار مو روی سرش مانده.
بخود می گوید: فکر می کنم بهتر باشد امروز موهایم را ببافم؟
همین کار را می کند و روز را به خوشی می گذراند.
روز بعد از خواب بیدار می شود و خودش را در آینه نگاه می کند و
می بیند که فقط دو تار مو روی سرش مانده.
بخود می گوید: امروز فرقم را از وسط باز می کنم.
او همین کار را می کند و روز را بخوشی می گذراند.
روز بعد بیدار می شود و خودش را در آینه نگاه می کند و می بینید که
فقط یک تار مو روی سرش مانده.
بخود می گوید: امروز موهایم را از پشت جمع می کنم. او همین کار را
می کند و روز شادی را می گذراند.
روز بعد بیدار می شود و خودش را در آینه نگاه می کند می بیند که حتی
یک تار مو هم روی سرش باقی نمانده.
بخود می گوید: امروز مجبور نیستم که موهایم را درست کنم

زندگى مانند قهوه است

چند دوست دوران دانشجویی که پس از فارغ التحصیلی هر یک شغل های مختلفی داشتند و در کار و زندگی خود نیز موفق بودند، پس از مدت ها با هم به دانشگاه سابقشان رفتند تا با استادشان دیداری تازه کنند. 

آنها مشغول صحبت شده بودند و طبق معمول بیشتر حرف هایشان هم شکایت از زندگی بود. استادشان در حین صحبت آنها قهوه آماده می کرد. او قهوه جوش را روی میز گذاشت و از دانشجوها خواست تا برای خود قهوه بریزند. روی میز لیوان های متفاوتی قرار داشت؛ شیشه ای، پلاستیکی، چینی، بلور و لیوان های دیگر. وقتی همه دانشجوها قهوه هایشان را ریخته بودند و هر یک لیوانی در دست داشت، استاد مثل همیشه آرام و با مهربانی گفت: بچه ها، ببینید، همه شما لیوان های ظریف و زیبا را انتخاب کردید و الان فقط لیوان های بدشکل و ارزان قیمت روی میز مانده اند. دانشجوها که از حرف های استاد شگفت زده شده بودند، ساکت بودند و استاد حرف هایش را به این ترتیب ادامه داد: در حقیقت، چیزی که شما واقعا می خواستید قهوه بود و نه لیوان. اما لیوان های زیبا را انتخاب کردید و در عین حال نگاهتان به لیوان های دیگران هم بود. زندگی هم مانند قهوه است و شغل، حقوق و جایگاه اجتماعی ظرف آن است. این ظرف ها زندگی را تزیین می کنند اما کیفیت آن را تغییر نخواهند داد. البته لیوان های متفاوت در علاقه شما به نوشیدن قهوه تاثیر خواهند گذاشت، اما اگر بیشتر توجه تان به لیوان باشد و چیزهای با ارزشی مانند کیفیت قهوه را فراموش کنید و از بوی آن لذت نبرید، معنی واقعی نوشیدن قهوه را هم از دست خواهید داد. پس، از حالا نگاهتان را از لیوان بردارید و در حالی که چشم هایتان را بسته اید، از نوشیدن قهوه لذت ببرید.

خنده

گویند وقتی که برادران یوسف علیه السلام، او را در چاه آویزان کردند تا او را به آن بیفکنند، طبیعی است که یوسف خردسال در این حال محزون و غمگین بود، اما در این میان غم و اندوه، دیدند لبخندی زد، خنده ای که همه برادران را شگفت زده کرد، از هم می پرسیدند، یعنی چه؟ اینجا جای خنده نیست؟ گفتند بهتر است از خودش بپرسیم. یکی از برادران که یهودا نام داشت، با شگفتی پرسید: برادرم یوسف! مگر عقل خود را باخته ای، که در میان غم و اندوه، می خندی؟ خنده ات برای چیست؟ یوسف با جمال، که به همان اندازه و بیشتر با کمال نیز بود، دهانش چون غنچه بشکفید و گفت: روزی به قامت شما برادران نیرومندم نگریستم، با خود گفتم: ده برادر نیرومند دارم، دیگر چه غم دارم! آنها در فراز و نشیب زندگی مرا حمایت خواهند کرد و اگر دشمنی به من سوء قصد داشته باشد، با بودن چنین برادران شجاع و برومندی، چنین قصدی نخواهد کرد، و اگر سوء قصدی کند، آنها مرا حفظ خواهند کرد. اما چرا خدا را فراموش کردم، و به برادرانم بالیدم، اکنون می بینم همان برادرانم که به آنها بالیدم، پیراهنم را از بدنم بیرون کشیدند و مرا به چاه می افکنند. این راز را دریافتم که باید به غیر خدا تکیه نکنم، خنده ام خنده عبرت بود، نه خنده خوشحالی.

لاغر شدن به روش صد در صد تضمینی

روزی مرد بخیلی به یک موسسه لاغری مراجعه کرد تا لاغر شود.منشی به او گفت بفرمایید در چه سطحی می خواهید ثبت نام کنید ؟ بخیل گفت : چه سطوحی دارید؟ منشی گفت : ما در اینجا در دو سطح ثبت نام می کنیم یکی در سطح ویک (ضعیف) و یکی در سطح پاور(قدرت) اگر سطح ویک را انتخاب کنید مبلغ ثبت نام یک ساعت و 1000 تومان است و اگر سطح پاور را انتخای کنید 2 ساعت و 3000تومان است . بخیل با خود اندیشید من که زیاد لاغر نیستم الکی چراسه هزار تومان بدهم و سپس سطح ضعیف را انتخاب کرد . وی را به مکانی در بسته هدایت کردند در آنجا دختر جوان و زیبایی ایستاده بود مسئول موسسه گفت : شما یک ساعت وقت دارید که این دختر را در این مکان بسته گیر بیاندازید ضمن اینکه با این جست و خیز لاغر می شوید اگر توانستید او را کمتر از یک ساعت بگیرید باقی یک ساعت وی در اختیار شماست! پس بخیل بسیار خوشحال شد و بدنبال دختر دوید تا وی را بگیرد ولی دختر بسیار چابک بود و مرتب از دست وی فرار می کرد تا اینکه بخیل در مکانی دختر را به چنگ انداخت ! اما هنوز اقدامی نکرده بود که زنگ پایان یک ساعت به صدا درآمد! بخیل هر چه اصرار کرد که پول یک ساعت اضافی را میدهم و بگذارید اینجا باشم افاقه نکرد و وی را از آن مکان بیرون کردند.بخیل با خود گفت :  فردا استثنائا خساست را کنار می گزارم و سطح پاور را انتخاب می کنم و دو ساعت آن مکان را کرایه می کنم تا یک ساعت را صرف گرفتن دختر کنم و یک ساعت را .... پس روز بعد پیش منشی آن موسسه رفت و 3000 تومان زد به روی میز و گفت سطح پاور لطفا!!! بخیل را به همان مکان دیروز هدایت کرده و در را نیز از آنطرف قفل کردند . اما شخص بخیل اثری از دختر درآنجا ندید ناگهان چشمش به مردی بسیار هیکلی و درشت اندام خورد! بخیل وحشت زده پرسید تو کیستی و آن دختر کجاست ؟ شخص هیکلی گفت : آن دختر مربوط به سطح ضعیف است و من مربوط به سطح پاور و حالا من دو ساعت دنبال تو می کنم و تو نیز دو ساعت وقت داری که خودت را از چنگ من نجات دهی و فرار کنی و گرنه .........