داتکام

کمی لبخند لطفا!!!!!

داتکام

کمی لبخند لطفا!!!!!

جملات خنده دار

دو قطره آب ریخت رو مانیتور

اومدم با دستمال کاغذی پاک کنم دیدم قهوه ایه
تعجب کردم ، نگو گــــِـــل درست شده بود !
.
.
.

ما دانشگاه قبول شدیم زنگ زدیم خبر بدیم
گفتیم پیرزن چه میدونه شیمی و مهندسی شیمی فرق داره
گفتم مامان بزرگ شیمی قبول شدم گفت شیمی ؟ یا مهندسی شیمی ؟؟
.
.
.
از جوانمردی فقط ایستگاهش مانده
ایستگاه بعد علی آباد …. !
.
.
.
قدرت بوگاتی ۱۰۰۱ اسب بخاره
قدرت پراید ۶۳ الاغ بی‌بخار !
.
.
.
اینقد بدم میاد از این آدمای جَو گیرِ ضایع …
از اون روزی که رفته دانشگا ! یکی در میون انگلیسی میاد وسط حرفاش !
آخه الدنگ عین آدم حرف بزن خوب
تو که نمیتونی ۲ تا جمله کامل انگلیسی حرف بزنی
حداقل زبون مادریتو خراب نکن
.
.
ادامه مطلب ...

طنزهای انفجار فیلم معراجی ها

شاخه فرهنگی و هنری طالبان مسئولیت انفجار در پشت صحنه فیلم معراجی ها رو بر عهده گرفت!




اینکه بعضی از روزنامه ها، انفجار در پشت صحنه فیلم معراجی ها رو گردن اسراییل و استکبار جهانی ننداخته اند جاى تعجب داره!




مسعود ده نمکی واسه هضم دلتنگی هاش عوامل پشت صحنه رو منفجر می کنه!




پاکستان فردا را مسعود ده نمکی اعلام کرد!



من نگرانم ده‌ نمکی یوقت سر صحنه فیلمبرداریش اسیر بده دست دشمن!


  ادامه مطلب ...

چگونه خود را یک دیوانه جلوه دهیم (طنز بسیار با حال)

از رفتگر محله عیدی بگیرید.

گربه تون رو مدام از پشت بام به پایین پرت کنید تا پرواز کردن یاد بگیره.

سی دی قفل دار رو بشکنین تا قفلش باز بشه.

جوراب های کثیف رو به پره های پنکه ببندید و پنکه را روشن کنید.

با هندوانه یه قل دو قل بازی کنین !

به دوست دکترتون بگین : مرض جدید چی داری ؟ !

به عنوان آخرین نفر در صندوق رأی حضور پیدا کنید و یک کبریت افروخته داخلش بیندازید.

نصف شب زنگ بزنید به اورژانس و بگویید : من مرض دارم ، بیاین منو ببرید !

روز بازی پرسپولیس با استقلال ، وسط تماشاچی ها بنشینید و با صدای بلند ، ابومسلم را تشویق کنید !

  ادامه مطلب ...