داتکام

کمی لبخند لطفا!!!!!

داتکام

کمی لبخند لطفا!!!!!

4شنبه


آمریکا چهار شنبه به ایران حمله میکنه
.
.
.
.
.
.
.
.
یه روزنامه ی اردنی خبر زده که آمریکا چهار شنبه به ایران حمله میکنه، اینا هم نظرهای زیر اون تو یه سایت فارسی!

» ما 4 شنبه امتحان داریم لطفا بندازین جمعه
» من چهارشمبه چک دارم!
» منم چهارشنبه امتحان دارم . موندم چیکار کنم. برم جنگ، نَرَم جنگ...
» پس چرا ساعت شو نگفته؟! شاید ما خونه نباشیم...
» حالا من چی بپوشم؟!
» ما شماره ماشین مون فرده، فک نکنم بتونیم تــو این حماسه آفرینی حضور بهم برسونیم!
» میشه بهش بگین موقع برگشت منو به عنوان غنیمت ببرن آمریکا
» سه شنبه حمله کنن تا چهارشنبه تمومش کنن که پنج شنبه جعمه بریم دَدَر!!
» شام هم میدن؟
» ایول، بالاخره یه بهونه جور شد من پنجشنبه نرم عروسی. از جنگ برگشتم خستم ! تازه اگه اسیر نشم و برگردم
» بگو سر راه نون بگیره...
» ای بابا حالا نمیشه جمعه عصر باشه آخه عصرای جمعه خیلی دلگیره آقا ما از مسئولین خواهشمندیم جمعه حول و حوش ساعت ۳-۴ حمله کنن بعد از ناهار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد