داتکام

کمی لبخند لطفا!!!!!

داتکام

کمی لبخند لطفا!!!!!

دقت کردین ما ایرانیا

دقت کردین ما ایرانیا وقتی بچه هستیم میگن بچه است، نمیفهمه!
وقتی نوجوان هستیم میگن نوجوانه، نمیفهمه
وقتی جوان هستیم میگن جوون و خامه، نمیفهمه
وقتی بزرگ میشیم میگن داره پیر میشه، نمیفهمه
وقتی هم پیر هستیم میگن پیره، حالیش نیست، نمیفهمه
بعد وقتی میمیریم میان سر قبرمون و میگن عجب انسان فهمیده ای بود

نظرات 8 + ارسال نظر
امیر چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 14:59 http://asatohi.blogfa.com/

ارههههههههههههه همینه

حوا چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 22:12

دقت کردین این خواننده های ایرانی و صدالته مرد همیشه توی شعرشون از خیانت طرف مقابل صحبت میکنن درحالی که دربیشترموارد برعکسه؟؟

نخیرم.دربیشتر مواقع برعکس نیس....ممکنه هردو خیانت بکنن

حوا چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 22:20

فیلم زیادمیبینی نه؟؟بالا بری پایین بیای دربیشترمواقع این دخترا هستن که بازی میخورن و باهاشون بازی میشه..که البته اینم از سادگی دختراست..

هـــــــــــ ــــــــــــــی خدای من

حوا چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 22:27

دیدی؟؟دیدی جوابی پیدانکردی جز یاد خدا..همیشه همین طورین..

من جواب نداده...داری منو میزنی...اگه جواب بدم که................

حوا چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 23:11

اگه واقعا جوابی داری بده.

اگه جواب بدم مجبور میشیم تا صبح بحث کنیم....
خدافس فوتبال شروع شد من رفتم

حوا چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 23:17

باشه.ولی من همچنان منتظرم..

شقایق پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 00:55 http://avaonava.blogfa.com

در این مورد من با حوا موافق ترم...این بیشتر دختران که رو دست میخورن تا پسرا...نمیگم برا پسرا پیش نمیاد ولی در رابطه با دخترا بیشتر صدق میکنه...

حوا پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:54

دیدی؟؟شقایقم موافقه..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد