داتکام

کمی لبخند لطفا!!!!!

داتکام

کمی لبخند لطفا!!!!!

چرا پسرا واحدها رو می افتن طنز

***چرا پسرا واحدها رو می افتن(طنز)***
پسر :
میتونم جزوه تونو واسه کپی بگیرم ؟

دختر :
از این مسخره بازیا خوشم نمیاد, حرفتو رک بگو !

پسر :
من نمیومدم سر کلاس حقیقتش , اینه که دست به دامن شما شدم

دختر :
بهتر نیست منو دعوت به یه قهوه بکنید؟

پسر :
واسه چی؟ خوب الان کپی میگیرم میدم , زیاد طول نمیکشه

دختر :
خوب باشه , قبول می کنم

پسر :
حالا میشه جزوه تونو بدید کپی بگیرم؟

دختر :
من که قبول کردم دیگه , نمی خواد سر این لوس بازیا بیفتی تو خرج

و بدین سان دانشجوی پسر آن درس سه واحدی رو افتاد.

نظرات 3 + ارسال نظر
شقایق پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 21:34 http://avaonava.blogfa.com

جوگیر بوده ها!!!
بدبخت پسره

حوا پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 23:26

دختره خودشیفته..پسره بووووووووووووووووق..حقشه که افتاد وقتی اینقدر خنگه که منظور دختر رو نفهمیده پس همون بهتر که بیفته..

شقایق پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 23:59 http://avaonava.blogfa.com

در رابطه با نظری که گذاشته بودین:
مگه هرکی عاشق باشه خطریه؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد