داتکام

کمی لبخند لطفا!!!!!

داتکام

کمی لبخند لطفا!!!!!

به روبین کازان می روم چون ترکمن هستم

سپاهانی ها اشک مادرم را درآوردند ؛ به روبین کازان می روم چون ترکمن هستم

جوان ترین لژیونر ایران گفت: «مسائل مالی برایم زیاد مهم نیست. مهم پیشرفت است که فکر می‌کنم با حضور قربان بردیف که ترکمن است بتوانم به هدفم برسم.»


انتقال سردار آزمون، یکی از پدیده‌های این روزهای فوتبال ایران به روبین کازان مراحل پایانی خود را طی می‌کند. به نظر می‌رسد مهاجم آینده دار تیم جوانان که این روزها جز روبین کازان، اینتر و بنفیکا را هم خواهان خود می‌بیند روبین کازان را به‌عنوان تیم آینده خود انتخاب کرده است؛ تیمی که سرمربی‌اش اهل ترکمنستان است و سردار که خود یک ترکمن محسوب می‌شود به راحتی می‌تواند با مربی‌اش ارتباط برقرار کند. سردار آزمون که بیشتر، پدرش، خلیل آزمون- که یکی از مربیان نامی والیبال است- درباره شرایط او صحبت می‌کند، مصاحبه خود را انجام می‌دهد و حرف‌های جالبی را به زبان می‌آورد. پدر او مدتی قبل گفته بود که اجازه فعالیت پسرش در تیم‌های باشگاهی ایران را نمی‌دهد و حالا باید از زبان پسر بشنویم که چه اتفاق‌هایی در اطراف او افتاده که اینطور قید ماندن در اصفهان را زده.


* در چند روز گذشته اخبار زیادی از انتقال تو به روبین‌کازان شنیده شده. خودت بگو که آیا رفتنت به این تیم روسی قطعی شده یا نه؟
- کاملا قطعی نشده ولی پیشنهادشان خیلی جدی است و فکر می‌کنم این

انتقال سردار آزمون، یکی از پدیده‌های این روزهای فوتبال ایران به روبین کازان مراحل پایانی خود را طی می‌کند. به نظر می‌رسد مهاجم آینده دار تیم جوانان که این روزها جز روبین کازان، اینتر و بنفیکا را هم خواهان خود می‌بیند روبین کازان را به‌عنوان تیم آینده خود انتخاب کرده است؛ تیمی که سرمربی‌اش اهل ترکمنستان است و سردار که خود یک ترکمن محسوب می‌شود به راحتی می‌تواند با مربی‌اش ارتباط برقرار کند. سردار آزمون که بیشتر، پدرش، خلیل آزمون- که یکی از مربیان نامی والیبال است- درباره شرایط او صحبت می‌کند، مصاحبه خود را انجام می‌دهد و حرف‌های جالبی را به زبان می‌آورد. پدر او مدتی قبل گفته بود که اجازه فعالیت پسرش در تیم‌های باشگاهی ایران را نمی‌دهد و حالا باید از زبان پسر بشنویم که چه اتفاق‌هایی در اطراف او افتاده که اینطور قید ماندن در اصفهان را زده.


* در چند روز گذشته اخبار زیادی از انتقال تو به روبین‌کازان شنیده شده. خودت بگو که آیا رفتنت به این تیم روسی قطعی شده یا نه؟
- کاملا قطعی نشده ولی پیشنهادشان خیلی جدی است و فکر می‌کنم این

انتقال سردار آزمون، یکی از پدیده‌های این روزهای فوتبال ایران به روبین کازان مراحل پایانی خود را طی می‌کند. به نظر می‌رسد مهاجم آینده دار تیم جوانان که این روزها جز روبین کازان، اینتر و بنفیکا را هم خواهان خود می‌بیند روبین کازان را به‌عنوان تیم آینده خود انتخاب کرده است؛ تیمی که سرمربی‌اش اهل ترکمنستان است و سردار که خود یک ترکمن محسوب می‌شود به راحتی می‌تواند با مربی‌اش ارتباط برقرار کند. سردار آزمون که بیشتر، پدرش، خلیل آزمون- که یکی از مربیان نامی والیبال است- درباره شرایط او صحبت می‌کند، مصاحبه خود را انجام می‌دهد و حرف‌های جالبی را به زبان می‌آورد. پدر او مدتی قبل گفته بود که اجازه فعالیت پسرش در تیم‌های باشگاهی ایران را نمی‌دهد و حالا باید از زبان پسر بشنویم که چه اتفاق‌هایی در اطراف او افتاده که اینطور قید ماندن در اصفهان را زده.


* در چند روز گذشته اخبار زیادی از انتقال تو به روبین‌کازان شنیده شده. خودت بگو که آیا رفتنت به این تیم روسی قطعی شده یا نه؟
- کاملا قطعی نشده ولی پیشنهادشان خیلی جدی است و فکر می‌کنم این

انتقال سردار آزمون، یکی از پدیده‌های این روزهای فوتبال ایران به روبین کازان مراحل پایانی خود را طی می‌کند. به نظر می‌رسد مهاجم آینده دار تیم جوانان که این روزها جز روبین کازان، اینتر و بنفیکا را هم خواهان خود می‌بیند روبین کازان را به‌عنوان تیم آینده خود انتخاب کرده است؛ تیمی که سرمربی‌اش اهل ترکمنستان است و سردار که خود یک ترکمن محسوب می‌شود به راحتی می‌تواند با مربی‌اش ارتباط برقرار کند. سردار آزمون که بیشتر، پدرش، خلیل آزمون- که یکی از مربیان نامی والیبال است- درباره شرایط او صحبت می‌کند، مصاحبه خود را انجام می‌دهد و حرف‌های جالبی را به زبان می‌آورد. پدر او مدتی قبل گفته بود که اجازه فعالیت پسرش در تیم‌های باشگاهی ایران را نمی‌دهد و حالا باید از زبان پسر بشنویم که چه اتفاق‌هایی در اطراف او افتاده که اینطور قید ماندن در اصفهان را زده.


* در چند روز گذشته اخبار زیادی از انتقال تو به روبین‌کازان شنیده شده. خودت بگو که آیا رفتنت به این تیم روسی قطعی شده یا نه؟
- کاملا قطعی نشده ولی پیشنهادشان خیلی جدی است و فکر می‌کنم این تیم,تیم آینده ام باشد

* همین یک پیشنهاد خارجی را داری؟
- دوست ندارم بگویند بازارگرمی می‌کند اما باور کنید اینترمیلان و بنفیکا هم مرا می‌خواهند. بنفیکا پیشنهاد خیلی خوبی هم داد اما پس از بررسی پیشنهادها همراه پدرم روی روبین کازان اتفاق نظر داشتیم تا به این تیم بروم.


* حتما می‌دانی که سرمربی روبین کازان اهل ترکمنستان است؟
- بله. قربان بردیف ترکمنستانی است و من هم چون ترکمن هستم و می‌توانم خیلی راحت با مربی تیم صحبت کنم، به این تیم می‌روم تا فوتبالم را در این تیم روسی دنبال کنم.


* انگار مربی روبین کازان هم از اقوامتان است.
- فامیل ما نیست اما دوست یکی از فامیل‌های ما است! در ترکمنستان عمویم را همه می‌شناسند و قربان بردیف هم دوست عمویم است.


* فکر نمی‌کنی بازی برای روبین کازان و در ترکیب اصلی این تیم کمی سخت باشد؟
- سخت است اما آنجا به بازیکنان جوان خود خیلی بها می‌دهند. من بازی این تیم مقابل اسپارتاک مسکو را از نزدیک دیدم. شاید باورتان نشود اما نام یک بازیکن 15 ساله در لیست 18 نفره این تیم دیده می‌شد. این یعنی اینکه مسوولان و کادر فنی روبین کازان به بازیکنان جوان بهای بسیاری می‌دهند.


* پیشنهاد مالی روبین کازان چقدر است؟
- مسائل مالی برایم زیاد مهم نیست. مهم پیشرفت است که فکر می‌کنم با حضور قربان بردیف که ترکمن است بتوانم به هدفم برسم.


* قراردادت امضا شده؟
- هنوز نه اما تا چند روز دیگر فکر می‌کنم نهایی شود.


* چرا با تیمی از لیگ برتر ایران به توافق نرسیدی؟
- از ابتدا هدفم بازی در اروپا بود که به همین خاطر سعی کردم به پیشنهادهای داخلی جواب منفی بدهم.


* حالا چرا از حالا به فوتبال اروپا فکر می‌کنی؟ می‌توانستی چند سال در لیگ ایران بازی کنی و بعد به اروپا بروی...
- ببینید من زمانی که در سپاهان بودم خیلی اذیت شدم. به طوری که برخوردهای آنها با من حتی اشک مادرم را هم در آورد!


* مگر چه اتفاقی افتاد که اذیت شدی؟
- سپاهانی‌ها خیلی با من بدرفتاری کردند. نه با من حرف می‌زدند و نه اجاره خانه مرا می‌دادند. مرا از تیم بزرگسالان بیرون کردند و به جوانان فرستادند. حتی وقتی من به تیم جوانان سپاهان رفتم ذخیره نشینم کردند تا اذیت شوم.


* یعنی در تیم ملی جوانان فیکس بودی ولی در جوانان سپاهان، ذخیره؟
- دقیقا. همین مسائل باعث شد تا اشک مادرم را ببینم. وقتی اشک مادرم را دیدم گفتم چرا در سپاهان بمانم و قراردادم را تمدید کنم. اعصابم خرد شد و به همین خاطر تصمیم گرفتم به یک تیم خارجی بروم.

نظرات 3 + ارسال نظر
mostafa sohrabi پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 20:24 http://ghaem-sms.ir/

فروش ویژه سامانه ارسال و دریافت اس ام اس
30000 تومان + 100 پیامک هدیه
پنل فوق العاده پیشرفته
مجهز به بانک اصناف و مشاغل کشور
برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت ما سر بزنید.
09109811995
ghaem-sms.ir

.................. شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 18:18

ایول به ترکمن ها..........

sasi شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 21:06

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد