داتکام

کمی لبخند لطفا!!!!!

داتکام

کمی لبخند لطفا!!!!!

پـَـ نـَـ پـَـ

واسه استخدام رفتم یه شرکتی ، خانومه میگه : شما برای آگهی استخدام اومدین ؟

گفتم پَ نَ پَ اومدم بگم اصلا رو من حساب نکنین !



ستند حیات وحش میدیدم ، دوستم میگه اون شیر سفیده میگن نادره ، درسته ؟
میگم پ نه پ اون قادر داداششه ، نادر رفته نون بگیره !




به ادامه ی مطلب بروید€...

دارم گاو میدوشم داداشم میگه داری شیر میدوشی؟؟
گفتم په نه په آپدیتش کردم از امروز قهوه میده



رفتم بانک به آقاهه پشت میز میگم آقا ببخشید شما صندوق دارین؟ میگه پ ن پ هاش بکم!!!



سوار تاکسی شدم رسیدیم سر خیابون گفتم مرسی آقا... می گه پیاده می شین؟ پ نه پ خواستم بین مسیر یه تشکر ناغافلی کرده باشم جو از سنگینی درآد!



برق رفته بود بعد چند ساعت برق اومد بعد تلوزیون با صدای خفن روشن شد مامان گفت برق اومد؟گقنم پ ن پ صدای اعماق درونم بود(این اولین پ ن پ ای بود که خودم درست کردم)




رفتیم باغ وش دم قفس میمونا یاروو آمده دستش موزه 
میمونه داره خودشو داغون می کنه آقاهه میگه بخاطر موزهااینجوری میکنه؟ پ ن پ بخاطر قیافه تو فکر کرده داداش گمشدشی





رفتم ساعت سازی به یارو می گم ساعتم کار نمی کنه، میپرسه یعنی درستش کنم؟
پـــ نه پـــ باهاش صحبت کن سر عقل بیاد بره سر کار!!!





رفتم دکتر از منشیه می پرسم دکتر هست؟ میگه بله می خوایید برید پیششون؟
پـــ نه پـــ اومدم ببینم اگه این وقت شب هنوز تو مطبند، تلاش شبانه روزیشون رو سرمشق زندگیم قرار بدم و برم!




من رفیق تو مترو بودیم بلند گوی اعلام کننده مترو نویز. داشت رفیقم میگه خراب 
میگم پ ن پ بنده خدا سرما خورده صداش گرفته




رفتم دم مغازه به فروشنده می گم قرص پشه داری؟
می گه واسه کشتنش می خوای؟
پـَـ نه پَــ، برای سردردش می خوام!





مارمولکه اومده وسط اتاق پذیرایمون بعد خواهرم جیغ میزنه میگه اِ این مارمولکه؟!
منم میگم پ ن پ کروکودیله ولی چون امکانات نداشته مارمولک شده!!
خواهرم میگه ایکیو نمیکشیش؟
میگم پ ن پ میارم معرفیش میکنم بهتون تا اونم یکی از اعضای خونوادمون بشه بعد بهش امکانات میدیم که کروکودیل بشه!






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد