داتکام

کمی لبخند لطفا!!!!!

داتکام

کمی لبخند لطفا!!!!!

تیکن 2 ؛ پرفروش‌ترین فیلم این هفته سینماهای آمریکای شمالی


به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بلومبرگ؛ پس از موفقیت قسمت اول فیلم «تیکن» در سال 2009، استودیوی فاکس قرن بیستم دومین قسمت از این فیلم اکشن را تولید کرد. این فیلم در نخستین هفته اکران با 50 میلیون دلار عنوان پرفروش‌ترین فیلم این هفته سینماهای آمریکای 

شمالی را به دست آورد داستان این فیلم با بازی «لیام نیسون» جریان یک متخصص اسلحه سازمان محیط زیست است که پس از ربوده شدن همسرش، با استفاده از تخصص خود، اقدام به یافتن همسرش می‌کند.
 


انیمیشن «هتل ترانسیلوانیا» در دومین هفته اکران، همچنان موقعیت خود را در جدول حفظ کرده است. این فیلم انیمیشن با 26 میلیون و 300 هزار دلار در رتبه دوم جدول قرار گرفت. «هتل ترانسیلوانیا» در طول دو هفته به فروش 76 میلیون دلاری دست یافته است.
 

کمدی (Pitch Perfect) در دومین هفته اکران با 186 درصد رشد فروش از جایگاه هشتم به جایگاه سوم جدول پرفروش‌ترین‌ها بالا آمده است. این کمدی با 14 میلیون و 700 هزار دلار فروش کل خود را به 21 میلیون و 600 هزار دلار رسانده است.
 

اکشن تخیلی «لوپر» پس از یک هفته پیشتازی در رأس جدول، این هفته با سه پله سقوط و فروش 12 میلیون و 200 هزار دلاری در جایگاه چهارم قرار گرفت. این فیلم با بازی «بروس ویلیس»، «جوزف گوردن لویت» تاکنون 40 میلیون و 300 هزار دلار فروش داشته است.
 

انیمیشن سه بعدی «فرانکن وینی» به کارگردانی «تیم برتون» در اولین هفته اکران با 11 میلیون و 500 هزار دلار جایگاه پنجم جدول پرفروش‌ترین‌ها را از آن خود کرد.
 

فیلم‌های «پایان نگهبانی»، «مشکل با کرو»، «خانه‌ای در انتهای خیابان»، «استاد» و «در جستجوی نمو» به ترتیب در رتبه‌های ششم تا دهم جدول قرار گرفتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد